Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

 Wat moet ik doen als een artikel is uitverkocht ?

Je kunt ons het beste even een mailtje (idhuna@kpnplanet.nl) sturen of reageren via de chat om te vragen of en wanneer het artikel weer binnenkomt.

Ik heb vandaag mijn sieraden besteld en betaald, wanneer worden de sieraden verzonden?

Je betaalt je bestelling via Mollie of Pay pal, als je je bestelling hebt geplaatst (voor 16.00) wordt deze dezelfde werkdag nog verzonden. Let op wij versturen dus van maandag tot en met vrijdag.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen wat nu ?

Heel komt de automatische orderbevestiging niet aan, of er is bijvoorbeeld 1 letter of cijfer in het email adres verkeerd ingevuld.

Heb je geen orderbevestiging binnen gekregen, stuur ons gerust een mailtje om even na te vragen of de order is aangekomen, dan kijken wij het voor je na, en kunnen je een nieuwe bevestiging sturen.

Hoe volg ik mijn pakketje?

Na verzending ontvang je automatisch een trackinglink. Zie je geen update? Geef de vervoerder even tijd om te scannen; daarna helpt tracking je stap-voor-stap verder.

Kan ik oorbellen retourneren?

Uit hygiënische overwegingen kunnen gedragen oorbellen niet retour. Ongeopende/ongepaste oorbellen kunnen—volg daarbij de retourinstructies uit ons formulier.

Het artikel is “bijna uitverkocht”—betekent dat dat het niet meer terugkomt?

Niet altijd. Sommige items zijn limited, andere vullen we aan. Stuur ons even een berichtje; we checken direct de inkoop en geven je een inschatting.

Krijg ik garantie op mijn sieraden?

Ja, op fabricagefouten. Slijtage door gebruik valt daarbuiten. Twijfel je? Stuur foto’s; we beoordelen het eerlijk en denken mee over een oplossing.

Ik wil mijn bestelling, of een gedeelte daarvan retourneren, kan dat ?

Ja dat kan, je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren, stuur ons even een mailtje als je iets wilt retourneren dan sturen wij je een herroepingsformulier.

Hier vind je de  uitgebreide uitleg over retourneren.