Meest gestelde vragen

 

Wat moet ik doen als een artikel is uitverkocht ?

Je kunt ons het beste even een mailtje (idhuna@kpnplanet.nl) sturen of reageren via de chat om te vragen of en wanneer het artikel weer binnenkomt.

 

Ik heb vandaag mijn sieraden besteld en betaald, wanneer worden de sieraden verzonden?

Je betaalt je bestelling via Klarna of Paypal, als je je bestelling hebt geplaatst (voor 17.30) wordt deze dezelfde werkdag nog verzonden. Let op wij versturen dus van maandag tot en met vrijdag.

 

Ik heb de artikelen snel nodig, wat moet ik doen ?

Je kunt ons het beste even een extra mailtje sturen om dit even te vermelden, dan weet je zeker dat de artikelen op tijd zijn.

Als je via Klarna of Paypal betaalt, en je bestelt voor 17.30 dan worden de sieraden nog diezelfde dag gepost.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen wat nu ?

Heel komt de automatische orderbevestiging niet aan, of er is bijvoorbeeld 1 letter of cijfer in het email adres verkeerd ingevuld.

Heb je geen orderbevestiging binnen gekregen, stuur ons gerust een mailtje om even na te vragen of de order is aangekomen, dan kijken wij het voor je na, en kunnen je een nieuwe bevestiging sturen.

 

Ik wil mijn bestelling, of een gedeelte daarvan retourneren, kan dat ?

Ja dat kan, je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren, stuur ons even een mailtje als je iets wilt retourneren dan sturen wij je een herroepings formulier.

HIer vind je de  uitgebreide uitleg over retourneren.

 

Het plaatsen van de bestelling lukt niet, kunnen jullie daarbij helpen?

Ja, dat kan! Je kunt tijdens onze werktijden altijd contact opnemen via de chat, telefoon of email, dan kunnen we even meekijken waar het misloopt.

 

 

 

© 2007 - 2024 Idhuna Jewels | sitemap | rss